8/7 -09 Onsdag Lycklig

I måndags klarade jag uppkörningen :D :D Så nu har man körkort Weeeeiii Så jävla fucking skönt :D. har kämpat så brutalt mycke för de här asså. Nu måste jag bara skaffa jobb och en egen bil :P.

Så från och med i Måndags har jag inte gjort så mycke annat än varit ute och kört. Var ute till 3 på natten i måndags sen upp halv 8 på tisdagen för att köra Mika till jobbet så jag kunde ha bilen under dan haha :P
Igår hjälpte jag Nattskiii och hämta lite grejer från hennes gamla lägenhet. Så körde jag utt Marre till stallet också och så körde jag hem Kiim till Grödinge på kvällen sen.
Vi mötte upp honom, Tona, Micke och resten där på kvällen :P.

Idag får vi se vad jag gör. Skulle jobbat med Carro igentligen men hon har någe problem med magen så de vart inte av. Får se om de blir i morgon i stället.
Hoppas Mika kommer snart så jag kan ta bilen hahahahahhaa

Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0