9/7 - 09 Torsdag Trött

Jag är jätte trött ska gå och lägga mig strax. Tänkte bara uppdatera lite.

Har typ kört bil hela tiden haha. Men igår var jag tvungen att supa till lite var så brutalt sugen :P
Var hos Nattskiii och roade oss lite, vart lite Sing star osv ;)

Idag vart de att ligga bakis ett tag, sen drog Jag, Nattskiii, Helena & Micke till Södertälje och käka på Max. Sen segade vi gärnet hos Nattskiii tills Mika kom och lämnade bilen :D.
Sen åkte vi runt lite, möte packet p statoil sen drog Jag, Nattskiii, Tona, Micke, Dennis & Adde hem till Tona och glode på Tv, käka popcorn & snacka skit :P haha

Nu e jag brutalt trött, ska köra Mika till jobbet i morgon så måste kvarta nu.

Peace out ;)

PS! Mitt körkort har kommit nu så ska hämta det i morgon :D ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0