11/6 -09 Torsdag Nationaldagen & Småland

Nationaldagen:
I Lördags firades Nationaldagen med att vi åkte till Arboga, där kollade vi bland annat på när killarna spelade fotboll, fan de va så satans nära att dom slog Kalmar. Nästa gång så jävlar, dom van första matchen mot dom i alla fall, riktigt överlägset också.
Jag, Emz & Sia stog å hejade på som satan där i slutet hehe, vi ska tidligen bli hejarklacken nu ;) hahah

  

Det var skit bra väder till en början, sen började det tyvär regna och blev jätte kalt men jag hade kul i alla fall :)
När allt va slut åkte vi hem till Tungan och kröka, sen åkte jag me Emz, Manne & Mackan till centralen. Därifrån tog jag nattbussen (haha somna både på tunnelbanan och nattbussen, lyckat hahaha)

Småland:
I Måndags gick jag upp piss tidigt och åkte till Flempan där jag tog tåget till Mjölby. Där hämtade Martin upp mig så åkte vi och hämtade Jessica i Växsjö (Småland), sen åkte vi hem till henne i Tingsryd.
Jag, Jessica & Jacob drog och fikade på byn ;) heheh Sen hjälpte vi till med att ordna till hennes student på Tisdagen.
Var så kul att få va med på den, helt sjukt att vi känt varan så jävla länge.
På Tisdagskvällen drog vi ut tillsammans med hennes klass då, det var skit kul, lite struligt i slutet med det löste sig sen. Vissa människor är bara inte värda att ha kvar som vänner.

Sen igår låg vi bara och slöa och kollade på film typ hehe, så åktejag hem idag, men då åkte jag tåg hela vägen från Växsjö efter som att Martin drog redan på Tisdagen.

E helt galen i hanns bil asså, totalt jävla as nice ;)




Måste bara tillägga hur jävla skönt de va att få komma bort ett tag, de va sån anorlunda stämning där nere. Och fy fan vad jag älskar att åka igenom Sverige sådär. Det är så jävla vackert !!! Ängarna, skogarna, havet .... Allt e bara så UNDERBART!

Nu ska jag ut och träffa Nattskiii, och nu har jag bestämmt att vi ska göra lite nytta ;) hehe mer en så säger jag inte :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0