14/6 -09 Söndag Avslutning

Idag har jag avslutning med crawl-skolan. Skulle åkt iväg och handlat nu innan men morsan oc. skulle ändå iväg och köpa skor så jag fick inte plats i bilen så dom handlar på vägen hem.

I helgen har jag varit på gamla kära Picasso :P haha, känns som jag inte varit där på evigheter hehe. Får försöka komma dit lite oftare :). Kul var det i alla fall, var där med Nattskiii och Tina i Fredags & Nattskiii och Emma i går.
drack ett as got vin i fredags som jag fick på min student, Muscat hette det, var värkligen super gott kan värkligen rekomendera det :D.

Fan vad jag e trött på de här piss vädret nu. Specielt efter som att de e hål i alla skorna så jag blir alltid så blöt om fötterna. Ska försöka köpa nya i morgon. Börjar fan bli desperat nu :P.

Så förutom jobbet blir det bara att sitta hemma idag, plugga lite teori och mysa framför tv:n


Peace out ;)


"Jag vill inte vara en av dom som blir ensam kvar när natt blir dag"

- Drömhus - ögon som glittrar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0