1/6 -09 Måndag Allvar nu

Då har allvaret börjat. Idag ere måndag och jag har inga förpliktelser alls. Ingen skola, inget jobb, INGENTING. Visst e de skönt men skulle kännas bättre om jag visste att jag hade något att göra om kanske 1 eller 2 månader. Nu vet jag ju inte vad som väntar. Vill skaffa jobb och flytta hemifrån. Men först och främst ska jag skaffa körkort. Det ligget 1:a på listan just nu. Hara bara 2 månader på mig.
Ska på Riskutbildning idag, sen blir det nog allt till att boka teori och uppkörning och sen bara plugga gärnet :D

Studenten var UNDERBAR. Kom till skolan så tog vi klassfotot. Hälften var redan piss fulla :P, själv hade man ju inte hunnit börja än.
Efter de gick jag, Simon, Jerry, Spiken & Nico till bolaget. Sen gick vi och lyssna på musik & drack lite öl :).
Sen vara middag (spetsade cidern ;) hehehe) & efter de vare tal osv, Sen kom utspringet.
Vi skulle ha varit typ sist tror jag men vi gav oss fan på att vi skulle ut först så vi sprang förbi alla andra och nog jävlar kom vi ut först ;) hahah How is the best ? Fordon is ;) hahahaha
Där stog alla och väntade på mig :) Fick massa fina saker runt halsen och massa alkohol :D
Sen vare dags för flaket som vi hade gjort i ordning :D Natta, Alexandra & Anita fick åka me :D Hade grymt kul. Hade sprit krig me dom andra flaken så min mössa e helt prickig haha.

När vi åkt klart bar det upp mot mottagningen där alla hade väntat :D. där drack vi massa sprit och käka tårta & jag öppnade mina pressenter :D Fick så fina saker e så glad.
På kvällen bar det in mot stan. Hittade nge bra ställe så det slutade på en jätte mysig pub där vi söp och hade jätte kul :D
Hanna den jäveln drog iväg på sin egen lilla resa men till slut hittade vi henne ;) Haha din sjuka jävel.

Fy fan vad jag kommer sakna pojkarna :(






 

Dan blev i alla fall helt UNDERBAR! Stort TACK till alla mina nära och kära som kom och förgyllde min dag.
Ni är dom bästa
<3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha vadå.. de va väl trevligt att ja drog =P..

lite tråkigare för mej själv bara ;)

2009-06-01 @ 23:35:44
URL: http://hannaameh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0