16/6 -09 Tisdag Shopping

Fan idag blev man glad när man vaknade. Solen skiner som utav bara satan :) Ska hoppa in i duschen sen blir det allt till att gå ut :D.
Senare har jag möte på jobbet och efter det ska jag övningsköra med moster :D.
Terori måste jag självklart hinna läsa också ... har inte riktigt bestämmt när det blir :P


Igår åkte jag med Maggie in till stan.
Var kul att umgås med henne faktiskt .. var så länge sen.
Hon skulle panta in något så jag passade på att köpa skor, vart lite kläder också :)

Detta fick jag för ca 800 spän =D :

3 par skor
3 par leggins
1 långt linne
1 lång tröja

Så jag vart riktigt nöjd asså.


Senare på kvällen så drog jag på en jogging runda med Nattskiii. Varierade väl mellan jogging och promenad men höll bra tempo hela vägen i alla fall och svettig blav man allt :P hahahhaha
Får se om det blir en runda idag också .. hoppas på de :)

Ne nu satan blire duschen osv. Dags att man kommer igång med denna dag ju :P hahahah

Peace out ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0