17/6 -09 Onsdag Storstädning

Sitter just nu och tar en paus från min stor städning :D.
Har rensat och plockat i hela garderoben så du har jag ordning :), hittade massa gamla kläder som jag letat efter hur länge som hällst. Ska strax börja med resten av rummet hade jag tänkt.
Fattar inte att jag alltid låter de bli så här jävla skitigt hahah, måste bättra mig :P.

I morse var jag faktiskt ute och övningskörde igen. Gick jätte bra idag.

Igår var jag på möte med jobbet. Haha de gick ju bra, jag komemr ha 4 grupper nästa termin :P, På Fredagar kommer jag få stå i den där hallen 4 timmar i sträck :P men men de blir ju bra med pengar sen så ;).
Men fan lilla Alexandra kommer bli B-grupps tränare ;) haha känn på den ;)
Kommer ha:
B-gruppen
D2-Gruppen
Crawl-skolan
+ att jag kommer hjälpa till i D1 på Fredagarna :P haha


Efter mötet i alla fall så körde jag med Moster, de gick sådär igår faktiskt. var riktigt trött. Var typ itne uppmärksam för 5 öre :P.
änu senare på kvällen var jag nere på ängen och sprang hinderbannan med Nattskiii & Marre :).
Bästa tiden jag fick var 1.26 nånting :) Jag slog Nattskiii i alla fall ;) haha.
Efter de gick vi och hoppa stuttsmatta haha, riktigt kul, man flög som utav bara satan :P hahahahha

Nu måste jag städa och packa, åker till Mannes land med Emz, Manne, Monica & Mannes Mamma i morgon. Tror de låg i Valdermarsvik :P haha
Ska dit och fira Midsommar :) Skönt och komma ut på landet (me just fucking love it)

Peace out ;)



Look around and see, the devil is ME !! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0