18/6 -09 Torsdag Drar igen

Om cirkus 1 timme drar man iväg då. Blir i Valdermarsvik till Söndagen :). Fan man har varit ute och farit lite gran sen man sluta skolan, riktigt kul att inte bara va kvar i gamla trista Tumba ;) Men de har sina fördelar här hemma också :) Skönt och komma bort lite bara, synd att de börjar regna lite nu bara :(. hoppas de vänder.
Höll på att få frispel, letade som ett djur efter solbrillorna så visar de sig att jag glömt dom hos Jessica, jippi hur tusan ska jag få tag i dom lixom :P

I morgon är det midsommar :D. Är faktiskt besviken över att det inte blir Revudden i år :(, men man kan ju tyvär inte göra så mycke. Men kul ska jag ha i alla fall. Blir i alla fall på landet och det är ett stort + :D

Har en vin box & en kvarting :). Men de blir nog lite godisdricka när vi kommer fram också ;) Man måste lyxa till de lite ;) hahaha

Glad midsommar önskar jag nästan hela Sveriges befolkkning haha ;)


I'm not a BITCH
I'm THE BITCH

And I'm MISS BITCH to you ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0