21/6 -09 Söndag back again :)

Så var man tillbaka hemma igen då :) ska faktiskt bli lite små skönt att sova i sin egen säng :P

Midsommar helgen har varit brutalt jävla underbar. Har haft så satans kul.
Gänget hämtade ju upp mig i Hallunda så bar det iväg. Stannade till i Nyköping och käka Donken och gick på Bolaget. När vi kom fram vart det krök direkt :P haha. Mys mys.
Vaknade sedan upp på midsommarafton (sist av alla vaknade man så klart haha).
Mend vart så lyckad.
Käkade god mat & drack nubbe.
Söp som svin
Åkte båt till Midsommarstången
Dansade i regnet :P

m.m ;)

Igår vart de lite små segt till en början men man kom igång sen :)
Grillade flinta stek och fy satan vad gott de va :D Me just fucking love it :D

 
 
 

Idag var de mäst till att sega hela dan, packa ihop alla saker, käka lunch och sen börja åka hem.
Nej just fan jag fiskade ju idag också haha , fick en fisk på mindre än 5 min, Mathilda skulle ha lärt mig och rensa men de han vi dock inte :(
Väl hemma har jag segat, läst lite i teoriboken & kollat på en film med morsan & resten. Höstlegender med Brad Pitt. Groteskt jävla bra den filmen. Rekomenderas oerhört ;)



I morgon har jag körlektion igen haha de e på tiden ;)
Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0