22/6 -09 Måndag Ute hela dan

Idag vaknade jag vid halv 12, hade satt klockan på 12 så ställde om den till halv 1 och somnade om. Var så satans trött, somnade ej förens typ 5 i natt. Ska man börja få sömnproblem nu igen :@.
jaja jag hade körlektion idag i alla fall. Det gick jätte bra :D. Känns lovande det här.
När jag va klar drog jag upp till Nattskiii och va där ett tag.
Sen drog vi med Madde och hämtade en bur i Lövholmen. Sen drog jag & Nattskiii ner till Donken och käka glass :D Mums mums :)

I morgon ska jag försöka komma i väg och köpe nya kläder igen. Har fått nån mani efter att jag fick sån ordning i garderoben, nu vill jag bara fylla på :P hahahahaha

SNART ÄR DET COUNTRYFESTIVALEN :D Bara några dagar kvar. Längtar som fan :)
Då ska man öla satan :D
Får se om man lyckas gå båda dagarna i år, ska värkligen försöka bara ekonomin tillåter :)


Nä nu får i helvete blir det nog till att dra på Lilla huset på prärien (är inne på andra säsongen nu) och försöka sova.

Ska fan inte sova bort hela denna sommar också ;) dags att vända på dygnet :)



Peace out ;)



"Det är inget fel på förändring, bara den går i rätt riktning"
-Winston Churchill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0