24/6 -09 Onsdag Sommar & sol

Fan va fint väder det är idag igen. Blir så lycklig. Synd bara att alla ska sova så länge när man själv försöker vända tillbaka dygnet och njuta lite av sommarn :P.
var ju uppe redan halv 8 i morse. hade körlektion halv 9 :P haha. Gick toppen igen trotts att jag var trött :P haha.
Idag vill jag bada men jag har min bikini hos Maggie så måste ha den först. vet ju till och med inte ens om den passar längre så de återstår och se haha. Så de blir nog inge bad för stackars mig haha.
Men ut ska jag i alla fall, så fort jag ahr käkat och pluggat lite så jävlar :D haha

 

Änu mindre till kvar till Countryfestivalen. Taggad taggad taggad :D :D :D
Alle längtar så :D Vet än så länge att jag drar med Nattskiii, sen möter man väl upp resten av packet där om inte något annat bestäms :D
Hmmm ... funder grovt på om hatten åker på då ;) det återstår att se hahahahhaha


Peace out ;)

"Sommaren är kort , de mesta regnar bort
men nu är den här , så ta för dig, solen skiner idag"

-Tomas Ledin - Sommaren är kort

Kommentarer
Postat av: Tina

Alle.. Asså du har skrivit "haha" fem gånger bara på det första stycket ;P .. Märks att du är glad när solen lyser! ;)

KLART ATT HATTEN SKA PÅ! Mig kommer ni inte se där.. Jobbar hela helgen :(

pusssss<3

2009-06-24 @ 12:06:35
Postat av: Hanna

Klart du ska ha hatten på dej

2009-06-25 @ 00:40:02
URL: http://hannaameh.blogg.se/
Postat av: Alle

Jo jag vet men kan inte hjälpa de när man e så jävla glad :P HAHAH ;)



Funderar påde men de e så jävla svårt å fixa frillan om jag ska ha hatten :P



Fan va trist Tina ... Förväntade mig att man skulle se dig där :(

2009-06-25 @ 23:14:26
URL: http://sweflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0