29/6 -09 Måndag Helgen

I Fredags var jag i Hallonbergen. Mötte Emz i stan så åkte vi dit tillsammans.
Satt där på ute platsen först i sommar värmen och drack, några av dom grillade. Hade as kul och vi drack bara mer å mer ;) Som vanligt hahahahha.
Blev kvar där över natten också, ganska skönt å slippa åka nattbuss och shiet faktiskt :P
Innan vi gick och la oss (dom som inte redan däckat dåra :P) så satt vi där på golvet och kolla på Torsk på Tallinn och drack vin haha Så jävla klockren film asså.




På lördagen vare dags för Countryfestivalen. Vaknade upp på morgonen av att alla va uppe och sprang å letade öl :P haha. Totalt jävla rå bakis va man också, blir så när man inte får sova ut :P hela huvudet bara dunka så jag la mig i Emz knä en stund och tyckte sund om mig själv haha.
Sen drog jag hem (gjorde sällskap me Mathilda till Spånga och tog tåget) så gick jag först ner i lokalen och hälsa på alla sen drog jag till Nattskiii och förkröka lite. Sen drog vi iväg. Gick in 2 och beta för 1 de va inte dåligt ;).
Sen träffade jag så mycke människor där inne som man inte sett på ett tag. Så jävla kul å ses igen.
När de stängde drog vi till Statoil sen vart de efter fest för mig å Nattskiii var hemma kl 6 hahhaha.
Va helt slut igår :P


Idag har jag bara varit hemma och plugget exakt heeeeela dan :P. Ne nu ljög jag va ute och övningskörde på kvällen också. Sen har jag kollat på Beck - Mannen utan ansikte .. den gick på 4:an :)
Just fan har ju glömt att jag har köpt 7 nya Beck filmer :D (16, 17, 18, 19, 20, 21 & 22) Hämtade dom igår, nu fattas de bara 2 st så har jag allihopa :D
Får se vad man börjar samma på sen ;) Har några funderingar faktiskt, ska i alla fall ha 3:e säsongen av Lilla huset på prärien :) 2:a säsongen e ju snart slut :P haha

Lägg dags .... God natt ;)
Peace out ;)

"Att man ska be höva göra allting själv ni får väl för fan shoppa nån annan dag!
Plocka in honom!!!"
Mikael Persbrandt - Beck - Mannen utan ansikte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0