5& -09 Fredag Grattis grattis

Idag tog min kära syster (Jenny), Koffe & Verre Studenten. Nu är ni äntligen lika bra som jag ;).
Var på Syrrans & Koffes utspring i Södertälje sen åke vi hem till min far i Vårsta. Där satt man glatt och smutta på vinet  hahaha ;)
Just nu sitter jag hemma. Ska strac röra mig mot Tumba, ska in till stan och fira Verre & Koffe. Men det blir varken sent eller mycket att dricka idag. Ska ju upp tidigt i morgon och åka iväg till Östergötland :P. Men de klarar jag allt av.

Ne nu jävlar ska jag röra på mitt feta arsle hahahahahhaa
Sup och svälj, Trevlig Helg ;)

"Allt går bara man har viljan, och din vilja är välkänd här hahahah"
-Martin (Min så kallade "andra far")

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0