10/3 -09 Tisdag Som vanligt

Idag har det varigt en helt vanlig tisdag. Praktik fram till 4 sen jobbet från 5 - 6.
Brukar ju faktiskt övningsköra efter jobber men moster min skulle på möte så det blev inget idag.
Men jag har körlektion på Torsdag så det gör inte så mycket.

Fan är så nervös så .... Ska köra halkbanan på torsdag :D. Måste ta reda på hur fasen man tar sig dit. Hade planerat att morsan skulel köra mig men hon ska ut me fältbussen me jobbet så hon e inte hemma då :P Så jag får klara mig själv hahaha.
Men det går nog bra ändå :)

Haha satan i helvete ... känner hur jävla mycke vitlök man smakar :P Haha käkade nyss lövbiff med hemma gjort vitlöksmör. Och inte fan e man snål me vitlöken hahaha .. De e ju så jävla gott. Tur att man inte har planerat å pussas med någon :P
Ska hem till Nattskiii om ett tag och kolla på film.  Hoppas dom tål att de luktar vitlök hahahahahha

                                                     

Just nu kollar jag på 2 ½ men :) En av dom bästa jävla serier som finns asså.
Har beställt nya filmer också. 2 nya Beck (13 & 14) och Clockwork Orange :) Dom lär komma nån gång i veckan. Köpte ju 4 nya Beck förra veckan (9, 10, 11 & 12) men dom har man ju redan kollat klart på för länge sen :P hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0