11/3 -09 Onsdag I morgon gäller det

I morgon e det dags för halkbanan då :) Fan va kul
Och slipper halva dagen på praktiken (typ as nice)
Sen har man körlektion i morgon kväll också så det blir primus :)

För ca 2 veckor sen fick jag höra en hemlighet. Bara dom närmaste vet än så länge ;).
Men i dag fick jag veta att den är dubbelt så stor som jag trodde från början.
Smälter det fortfarande, det är ju en stor förändring lixom.
Men det ska bli kul riktigt kul .. :D


Fick hem filmerna redan idag :) + att jag köpte 3 till idag på Maxi haha
Det blev Tretton, och sen mina 2 av mina favoriter sen blöjan, Forrest Gump & E.T.

Det kallas "film missbruk" ;)
Det blir en rulle i kväll. Har bara inte bestämmt villken. Lutar åt Beck men e samtidigt jävligt sugen på att se Clockwork Orange. Forrest Gump e också lockande men de e mer än 2 timmar och klockan e redan mycket :(.
Ne det blir nog Beck - okänd avsändare (Nr. 13). Den e bara 1 ½ timme så det är godkännt om jag slår på den nu haha.



Fasen skulle ha pluggat idag också. Har Naturkunskapsprov på Fredag och ska snart vara klar med Projektet :P. Duma duma mig. Måste ta tag i det här nu haha. Duma skola som förstör min fritid :P hahah



"Av motgång föds framgång"
-Rune Gokstad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0