14/3 -09 Lördag Segis

I dag har man varit seg hela dagen :P. Vaknade och hade ont i halsen som fan. Tror jag börjar bli lite smått sjuk, men de e bättre nu faktiskt.
Ska snart få mat från Kassmyra :D Då blir jag riktigt lycklig haha.
Får se vad man hittar på ikväll då. Har lixom ingenting planerat ännu¨. Men nånting ska jag allt se till å hitta på :D.

I går var jag först hos Emz och käka middag med Emz, Jessicka & Monica :)
Sen när tjejerna var klara så drog vi hem till Kimpa i Hallonbergen.
Det var riktigt kul faktiskt :)
Sen när vi drog så släppte vi förstav Emmiz  & Micke, Sen va Bulldog och Jessica så snälla att dom körde hem mig :D Tack Tack & åter Tack :D
Var hemma ca halv 4 :)


I morgon börjar Crawlskolan. Har suttigt och planerat här under morgonen. Är ju ansvarig för den så allt hänger ju på mig :P haha. Blir 2 grupper :). Får se om dom e fyllda, sissta jag kollade fanns det ett par platser kvar, men de e ju inte jag ansvarig för som tur e :)


Min lilla Nattskiii fyller ju 20 i morgon också :D Stooor flicka hehe.

Så jag säger Grattis i förskott så länge :D


"Tänk på att en främling är en vän du inte lärt känna"
- Abraham Lincoln

Kommentarer
Postat av: Nathalie

TACK SÅ MYCKET BABE!! :D:D <3

2009-03-15 @ 01:44:39
URL: http://ingenjavellik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0