18/3 -09 Onsdag Gymat :)

Jag & Jenni var och gymade idag, första gången på evigheter :D
Kändes så jävla bra, ska dit i morgon också. Ska inte bli några uppehåll längre nu blir det till att köra gärnet :)
I dag blev det ett ganska lugnt pass, men de blir ju så i början :)
I morgon blir det lite hårdare ;)

Lånade brorsan Guitar Hero idag, hade tänkte prova lite men har inte orkat än :P haha
Kanske i morgon om jag inte pluggar för mycke :P "Lär ju hända" hahahaha
Måste komma iväg och köpa minneskort också, fick ju Playstation 2 av far min i jul klapp men utan minnes kort, onödigt att börja spela alla spel om de inte sparas haha.
Får nöja mig med Sing star & Guitar Hero. Dans mattan får ju tyvär inte plats pga sängen :P

        

I dag ska jag lägga mig tidigt, e helt död om dagarna. Vaknar under nätterna, fattar inte varför. Typ 1 gång varanan timme, inte konstigt att man e helt slut. Får hoppas på sömn i natt.

Paece out ;)

"Äkta vänner är de som inte tycker att att du gjort något som inte går att rätta till, när du gjort bort dig"
- H.M.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0