19/3 -09 Tordag Plugg :/

Idag har det bara varit praktik & gym, hinner inte så mycket annat tyvär.
Sopade bort grus på lastkajen idag i bara tjock tröja :D Så jävla fint väder blir så lycklig.
Sitter och försöker samla ork till att börja plugga lite. Skulle ha skickat in lite grejer till lärarn i måndags, som vanligt har man inte tagit tag i de :(.
Men ska se till och fixa allting nu, de e på tiden.

Träffade pappa idag också :) Han slutade precis när jag och Jenni kom till gymet. Så vi pratade lite och så, bestämde att jag ska se till och komma dit snart.
Har inte träffat honom sen i julas tror jag :(.

På lördags ska man vara funktionär på tävlingen också, dom hade så ont om folk just på eftermiddagen så hade inte hjärta å säga nej :P haha, har ju ändå gott funktionärs utbildningen så får väl skyla mig själv haha, Nina kommer va där också så de e ju lugnt :)

Sen på kvällen ska jag träffa Jessica :)


Nää ska försöka ta mig i kragen å plugga lite nu, medans man fortfarande inte är allt för trött :)

Peace out :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0