23/3 Måndag kl 00. 41 Sömnlös

Kan inte sova. Förstår inte varför. Har inte sovit så jävla länge om dagarna denna helg. Har visseligen legat och segat i flera timmar så de kan väl va de antar jag.

I Fredags var jag med Alexandra, hennes kompis Freja & Johan. Var hemma hos freja och drack lite :) Det var trevligt. Har inte träffat bruden på ett tag så de va på tiden :D.

På lördagden var jag i badhuset kl halv 3, skulle ju vara funktionär :). Blev tidtagare som tur e, sista grenen var nämligen 1500 m frisim, lite långtråkigt haha, så var man ju tvungen och komma ihåg och vissla i när dom var inne på sista 50 :an :). Men det gick riktigt bra faktiskt.
Efter det bar det hemåt, lagade mat, duschade och väntade på Jessica :D.
När hon kom började vi dricka lite och kolla på filmen på oss när vi var små (min 1:års dag lixom haha). Efter ett tag kom Anita, och vi bestämde oss för att dra till Toxic.

Var helt ok faktiskt, började snacka engelska med nån Tysk tror jag de va :S :P
Hade faktiskt jätte kul, var så kul å träffa Jessica igen :) Nästan gång åker nog jag ner till henne :). Hoppas det blir snart!!




I morse hade jag dundrande huvudvärk, jag vet jag vet,  det är självförvållat men måste ju få klaga lite :P.
Var tvungen och jobba kl 4 också, men då var det värsta över som tur e. Efter att man kom hem igen har det bara varit å sega i sängen hela dan :D.
Satte mig och började plugga vid halv 12 lixom haha.

Nä nu ska jag göra ett försök till att somna :P
Peace out ;)

"Lyckan är en dröm och lidandet en verklighet"
-Voltaire

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0