24/3/ Måndag Helt slut

Skrev fel datum i natt. E ju 24:e i dag haha

Är helt slut efter gymet idag. Det känndes riktigt bra :). Börjar gå framåt efter bara 1 vecka, det är kul.
Nästa träning blir på Onsdag.
Då slipper jag även praktiken :P Ska ha nån utbildningsmässa i plugget eller va de va. Så då slipper vi :D
Så skönt så skönt.

Mår inte så bra just nu. Massa tankar som snurrar runt i huvudet på mig. Känns som att de aldrig blir bra lixom. Försöker och försöker men de bara funkar inte. Vet inte hur jag ska lösa allting, måste komma på något sätt innan allt går åt helvete.
Blir tok deppig av att vara inne så här mycke också. Känner att jag måste komma ut.
Snart är det vår, då blir det nog bättre. Pratade med Nattskiii om de idag. Fan va man saknar tiderna när man knappt var hemma över huvudtaget, när man bara va ute och gjorde dumheter hahahah. De va tider de.
Fan va fort det vänder.

Nu ska jag fixa matlådan till i morgon och dra på förhäxad tror jag :D
Peace out ;)

"Om du vill komma någonstan, gå nånstans"
-Sam Rayburn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0