25/3 -09 Onsdag Slöar

Blir ingen träning idag. Jenni mådde inge bra :(
Ska se till och ta mig en promenad sen men först måste jag plugga lite teori.
Fan de e så jävla härligt väder ute asså. It makes me so Happy :D

Fan jag måste börja dra ner på det här jävla cola drickandet asså. Dricker ju typ mer än en liter om dan :P Snacka om socker bomber haha. Men kan ju inte låta bli, är ju så himelskt gott :D
Är som moster min :) Inget kaffe bara Cola :P haha



Fan de e ju en spelning på lördag som jag så gärna vill gå på ju :(. Jag bara vill vill vill. Hoppas de löser sig.

Köpte 2 nya filmer och en Parfym idag på Maxi :)
Sex and the city - the movie & Arn - Tempel riddaren
So...? SuperStar    Luktar as gott :D


"Så får du mer ..... På rullen"
-Gammal Toapappers reklam & Jerry idag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0