26/3 -09 Torsdag Grattis Hanna

I dag fyller min lilla flicka 19 år :) Grattis grattis grattis Hanna
Fan jag brukar nästan alltid vara först me grattis sms:et men inte denna gång .. fy mig :P

I går ringde Matte & Johan och tjatade på att jag skulle komma till Södertälje. Så efter lite tjat så åkte jag dit. Vi tog först 2 öl på Standleys sen åkte vi hem till Matte och Drack Törley, skit gott :)
Vi skulle upp tidigt idag efter både jag och Matte men det blev sjuk anmälningar för vårandel hahaha HELT DÖDA :P

     

Dom ringde nyss och började tjata igen. Passione denna gång haha. Så ska snart åka och plocka upp Nattskiii sen ska vi åka :) Fan idag blir det tidigt för jag måste till plugget :P haha

Peace out!

"Jag e törstig, jag vill ha öl"
- Harry (Jönssonligen)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack Älskling <3

Glöm inte att ja oxå kom till passione ;)

2009-03-30 @ 19:09:38
URL: http://hannaameh.blogg.se/
Postat av: Alle

haha ne jag tänkte skriva det i nästa inlägg men det har inte blivigt något sånt än haha

2009-04-02 @ 18:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0