8/3 -09 Söndag

Idag har det varit en lugn dag. Vaknade i morse, kollade på Beck - Enslingen. Sen gick jag upp och käka frukost. kl halv 4 var man i badet. Det var ju dags för tävling igen.
Fan va stolt jag är över mina simmare. Dom var så duktiga allihopa :)
När de var slut åkte morsan, jag och Mika till Sibylla och köpte käk. När vi kom hem satte jag mig och kolla på Green street hooligans. Min nya favo film asså :D Skulle kunna se den om och om igen.

                   

I fredags var jag på Piccan med Natta, Hanna, Marre, Freja, Helena & Micke.
Fan va kul det var. Har ju inte varit med dom på ett tag nu.
Haha brudarna drog en bar dans, som tur va drack man inte så mycke så jag höll mig nere :P haha.
(Hade körlekton på lördagen)
Självklart sluta kvällen lite sådär. Folk kan ju inte ha en rolig kväll utan att hålla på och tönta sig. Men de var över gnaksa fort.
Efter att det stängt stog vi utanför en stund. Dom flesta drog på efter fest men jag gick me Freja till centrum sen åkte jag hem.

         


På lördagen hade jag körlektonen. Sen åkte jag hem och gjorde mig i ordning och sådär. Sen åkte jag hem till Findus i Sollentuna där jag mötte Emz & Jessica.

Satans kul vare, hela hans lilla 1:a var fullproppad. 11 pers i sängen. Stackarn den klarade ju inte av de så den gick ju sönder. En tavla hade tydligen gått sönder också. Stackars Findus.
Det vart i alla fall en lyckad kväll. Hade jätte kul.

I morgon e det skola igen :(. Fan längtar redan till påsklovet. Är så trött på det här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0