10/5 -09 Söndag Allt klart

Känns så jävla avslapnande. Den här veckan har jag pluggat gärnet. Gjorde klart projektet i Torsdags och idag skrev jag mitt fördjupningsarbete i religion. Skulle ha skrivigt om kvinnors ställning i islam men det blev om kvinnlig könsstympning i stället. Så jävla vidrigt asså. Att folk utsätter människor för sånt där e ju sjuk.

I Fredags tog jag några öl me Matte sen åkte vi hem till Mårten en stund. Sen åkte jag hem runt 1 kanske.
I går var jag med Carro, Danne, Fredde & Matte vid Röstuhage och spela fotboll och drack öl. Sen gick vi hem till Fredde och drack lite. Sen vart de att åka till nån polare till Carro i Högdalen.
Han intevara där specielt länge fören jag fick sprängande huvudvärk, ont i halsen och mådde illa. Så jag åkte hem ganska tidigt i går me.

I dag var de Examensim. Hade 2 grupper att ta hans om påen gång. och en av dom hade typ aldrig tävlat förut så de va lite kämpigt. Som tur e hade jag TB & Axel till hjälp :).
Nu sitter jag här och funderar på om jag ska dra hem till Matte och se på finalen i hockey med honom Johan & Jocke eller om jag bara ska va hemma.


Peace out ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0