11/5 -09 Måndag slöis

Känner mig skit slö. Vet inte varför, trött kanske. Sitter och pratar med Emz i luren nu. Sen ska jag ta en dusch. Efter de blir de sängen och Lilla huset på prärien :)

Idag har jag varit hos Hanna typ hela dan. Nattskiiis dumma marsvin bajsade & kissade på min tröja :P Så Hanna fick börja tvätta :P hahahaa.
Det blev match hos Matte igår i alla fall. Dumma jävla fitt Ryssland van. Jag höll ju på Kanada för tusan :P Men men fick i alla fall umgås med pojkarna lite och de sitter ju aldrig fel :)

Ne nu blir de natti natti, men först duscha.

Peace out ;)


"Har du hört den där nya tyska låten?"
- Matte & Jocke

Kommentarer
Postat av: Mathias

Har du hört den där tyska låten nu då ?

2009-07-05 @ 22:06:34
Postat av: Alle

Aa jag tror de .. Det är typ en fotbolls låt har jag för mig :P ;)

2009-07-06 @ 00:41:57
URL: http://sweflicka.blogg.se/
Postat av: Anonym

Wir sind Hoffe :)

2009-07-06 @ 14:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0