12/5 -09 Tisdag

Idag har de varit en vanlig Tisdag. Fast de va jävligt lugnt på praktiken idag. Riktigt skönt. Och nu e de bara 4 dagar kvar där :) Men funderar grymt mycke på om jag ska ta sommarjobbet där som dom erbjöd mig. Väntar ju fortfarande på svar från Alfa Laval  ju så försöker vänta så länge som möjligt.  
Men som min käre far sa idag:   -Bättre att få 100 kr säkert idag, än att kanske få 300 kr i morgon

Vart inge körande idag så har mäst slöat. Har suttit på Extra film och beställt massa bilder haha. Fan när man väntar länge så blir de många på en gång .... 141 kort tror jag de va :P. Nu sitter jag och kollar på Sex and the city. Ska väl kvarta snart.

Risk utbildningen är bokad nu i alla fall :D & nu e man klar med allt pluggande så de blir till att råplugga teori nu när man äntligen har tid .... Men de e det fan värt :) Längtar så extremt mycket till mitt körkort :)

Natti Natti      
             
Jag tänker på dig just nu :)


PS. Jävla piss program. Varför ska folk alltid få saker och ting att se ut som något det inte är. Vissa människor e inte så hemska som folk tror. Jävla piss media, bara ljuger och ljuger. När ska ni börja skriva om de som värkligen e viktigt i stället? Blir så jävla less asså


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0