13/5 -09 Onsdag

Idag har jag bara segat hela dan efter de att jag kom hem. Eller ne nu ljög jag. Har ju faktiskt varit duktig och pluggat en del teori och så har jag hunnit rensa runt lite bland all musik man har på denna skit burk :P
Har fått lite ny bra musik också :D

Enhärjarna - Våldtäkt
Odium
- Vår ära heter trohet
Saga - Son of Britain
+ några låtar från mina favosar
Svensk Ungdom :)

Dom senaste dagarna har varit såna där jobbiga dagar när man känner sig lite ensam :P När man gärna skulle uppskatta lite sällskap. Man får ju såna där perioder ibland, jag får de i alla fall, men sen efter ett tag så vänder det och då vill man vara för sig själv hela tiden :P hahaha. Livet e allt bra konstigt ibland :P


"Svik aldrig en vän"
- Völund Smed

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0