15/5 -09 Fredag Lyckost man e

Städade rummet igår. Eller snarare röjde gärnet och möblerade om och hela skiten. Så hittar jag plånboken som jag inte kollat i sen kryssningen, och vad ligger där om inte 1000 spän :D Blev helt ställt, så idag har jag varit nere i centrum och köpt lite nya kläder på H&M.. tyckte jag var värd de :D + hårfärg :)
Har cirkus 100 spän kvar :P

Idag ere Fredag dåra, va fasenska man hitta på? Emz vill att jag kommer till Kimpa & Manne ikväll men ska troligtvis vara med Nattskiii & Anita så beror helt på dom, och vet ej om jag orkar åka den vägen idag hehehehe.
Skulle behöva mitt vin som står hos Matte också men får inte tag i fanskapet så de blir svårt :P tur att man alltid har lite reserv dricka hemma :D

Nee nu e kl fan 20.35. Dags att börja göra sig i ordning kanske :)
Sen blir de Kröööööök med mina tjejer :)
Måste få hjärnan på andra tankar idag känner jag!!!!!

"Med vår trohet finns det ett hopp, det finns en fana som vajar i topp!"
Odium - Vår ära heter trohet



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0