16/5 -09 Lördag

13 dagar kvar till studenten :D

Idag har jag äntligen fått äta grillat :D Satt ute på gården och käka flintastek, potatissallad och vitlöksbröd. Så underbart gott, e helt galen i grillat.

Gårdagen vart bra :) Började kröka med Nattskiii, Marre, Anita, Anitas kusin, Helena & några till (Men Anita & hennes kusin drack ej). Efter en stund kom Alexandra. Hade jätte trevligt (som vanligt hade jag i mig för mycke). Men efter ett tag drog jag och Alex ner till TB`s.
Fan de blir alltid lyckat när jag e där me henne vet ej varför :P haha. Sen vart de lite livat på slutet men de va bara kul hahahahah. 

     

Idag har jag varit å klippt mig, de va på tiden håret hade blivigt så jävla slitet. Skulle ha färgat de också men de får bli någon annan dag.
Om ett tag ska jag till Hallonbergen och fira Pölen som fyller 20 idag, Grattis Grattis :).


"She is the most beutiful pearl, she is my skinhead girl"
Mistreat - Skinhead girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0