17/5 -09 Söndag Segt

12 dagar kvar till studenten!

Fan va segt de e å jobba på Söndagar. Specielt när de e så äckligt jävla fint väder.
Åkte till stan och käka med Emz, båda satt å klagade över att vi hade jobb att åka till. Hade mycke hällre satt mig på en uteservering och tagit en öl.

Igår va man i Hallonbergen och firade Pölen. Haha Mackan krökade trotts att han går på Antabus, riktigt starkt gjort måste jag säga :P. Hade riktigt kul asså. Alla var däckade vid 4 och då var jag fortfarande klarvaken och exremt party peppad. Men va tusan ska man göra? Festa själv kanske :P? Så jag la mig också, sov på soffan.
I morse vaknade man runt 10 tiden. Då sätter sig dårarna och börjar kröka igen, fan man blev lite avis hehe :P

 
 


Resten av dagen blir nog bara till att sega. Film tittande blir de nog. Kanske ska se till å kolla på Scarface så att Tommi kan få tillbaka den :P. Han tyckte jag va helt sjuk som inte hade sett den.
Eller så ska jag passa på och se Gangster en gång till innan jag ger tillbaka den till Matte. Så grymt bra den där filmen. Älskar Mikael Persbrandt :)

"Det e stål i dig gumman ;)"
Persbrandt - Gangster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0