18/5 -09 Måndag Piss Match

11 Dagar kvar!!

Fan va arg man e. Ricktig skit match. 1 - 0 till äckel gnaget. Och vilket pinsamt jävla mål. Dom sköt ju från hur långt jävla avstånd som hälst och skit bollen gick ändå in :@. Fy fan vad jag blir arg!!!!!

Annars idag har jag bara varit i plugget, pluggat teori och övningskört :)
I plugget snackade vi om ifall vi ska göra något tillsammans sista veckan, några sa paint boll men jag vill fan dra till grönan :) Ska smöra lite för grabbarna hahahahaha.

Har får hjälp å fixa min lur också så nu kan jag skicka sms igen. Höll på att bli galen :P haha

Nu blire till att nanna kudden. Puss & God natt


"En råtta svart & gul, fy fan vad han e ful. Fy fan vad vi hatar AIK fy fan vad han e ful!! "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0