19/5 -09 Tisdag Sista dagen imorgon

10 dagar kvar!

Just nu sitter jag och tråkar, ska snart lägga mig kl e över halv 12 och imorgon ska man upp. Har nyss beställt massa nya kort :). Håller på och fixar mitt fotoalbum så behöver kort från flera år tillbaka :P haha. Blev ca 210 kort har jag för mig.
Samtidigt så lyssnar jag på Amy Diamond - Thank you! Känns som att den passar in just nu!

Thank you for all that you've done for me
Now I know what real love is supposed to be
Can't waste my time so goodbye
My baby, baby, baby, thank you!



I morgon är det sista dagen på praktien :D Trodde aldrig den här dagen skulle komma :P. Kan inte fatta de asså haha äntligen e dagen kommen :P. Ska bli så skönt å slippa jobba gratis.

Idag hare varit praktik och jobb. Har bestämt dag för avslutningen nu i alla fall. Blir i Juni, ska ta ungarna och grilla osv :), hoppas de uppskattas hehe.
Och på tal om jobb så drar jag ju till Lindköping i helgen :) Ska bli riktigt skönt å komma bort lite och bara ta de lugnt. Är tävling och de är ett utomhus bad så kommer kunna steka i solen hela helgen :D + att de e nog på tiden att jag har en nykter helg nu. Har inte blivigt av på .. ja jag vet inte hur länge :P.

I morgon blir det Verres studentskiva på kvällen :) Så de e bara å dra hem och börja göra sig i ordning efter praktiken. Så e man ledig på Torsdag, fan va klockrent :D.
Måste bara smöra för mor min så jag kan låna lite pengar :P, en annan har ju gjort av med allt :)


"Judar lever på ett annat sätt, inte som oss människor" *asg*
-Yasins religions redovisning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0