20/5 -09 Studentskiva ikväll

9 dagar kvar!

Sitter är och lyssna på Abba (mamma mia skivan). Har precis gjort mig i ordning nu väntar jag bara på att lossas farsan ska bli klar så han kan köra mig till Tungan. Eller om jag övningskör dit de får vi se. Emz & Jag ska dricka lite vin innan vi rör oss mot Mango bar (Verres studentskiva), eller ja de lär ju bli ganska mycke vin hahaha. Typisk lilla mig .. får passa på ska ju va nykter hela helgen ;).

Idag var sista dagen på praktiken. Känns så jävla skönt, men ändå skumt, kan lixom inte få in det i huvudet att jag e klar där nu :P.
Dom bjöd på grillad kyckling och potatis sallad till lunch idag ... Muuums. Sen senare fick vi glass också :P hehehe.
Ne men jag ska inte bara klaga på de där stället. Det har faktiskt varit helt ok, de e bara så jävla surt å jobba gratis :P haha.

"There's that look in your eyes
I can read in your face that your feelings are driving you wild" ;)

Abba - Does your mother know

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0