21/5 -09 Torsdag

8 dagar kvar!

Nu sitter man här och tråkar idag igen. Skulle igentligen ha gått till Picasso med Carro och ta en öl men klockan blev för mycke. Nu sitter jag och lyssna på Kniven i hjärtat - Jag vill va med dig :P haha inte den bästa låten kanske men texten har sin mening haha.
Har börjat packa lite nu i alla fall, de mästa kan jag inte packa ner fören i morgon ändå. Bussen går kl 1 så måste upp i tid och fixa allt.

Kvällen blev lyckad igår. Satt först hos Tungan med honom och Emz, sen kom Findus, Pölen och Ph också. varför väldigt för mycket vin :P. Johan och Dennis var faktisk snälla och körde in mig & Emz till Mango Bar när de va dax :). Var inte där så länge faktiskt, inte min typ av krog :P. Drog till Anchor iställt. Var inte där så länge heller tog väl 1 öl.
Förvånar mig att vi äns kom in nånstans asså, så pass dynga som vi va :P haha.

   


Idag åkte jag och Emz in till stan och käka på Soft, muuums gott med plankstek ;). Sen träffade jag Matte på tåget när jag skulle åka hem, kul å slippa åka själv. Sen har jag bara varit hemma och tagit det lugnt. Käkade grillspett och potatis sallad :D

"En stackars liten flicka som faller för din charm
Synd vore om jag försvann i din famn"

Kniven i hjärtat - Jag vill va med dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0