27/5 -09 Onsdag Update

2 dagar kvar!

I helgen var det tävling i Linköping som sakt :) Filbyter  Cup! När vi kom dit på Fredagen så regnade det som uta bara satan :P haha, de va inge vidare mysigt efter som att de är utomhusbassäng ;). Men vi kämpade oss igenom det och på Lördagen varde fint väder och även Söndag. Kom några små skurar på Lördagen men inget farligt alls. Jag blev totalt sönder bränd på Söndagen i alla fall, hetaste brännan någonsin ;)
Lars Frölander va där också och körde 50 Fjäril & 100 fritt :D totalt rå het ;) hahaha

   


Sov dock inte specielt bra, nog att Emma va snäll och delade med sig av sin stora luft madrass men de var typ hål i den haha, så när man vaknade på morgonen så låg man i princip på golvet haha totalt obekvämt ;)
Juste käkade världens goaste glass där borta i Bosses Glassbar ;) Totaly wonderful ;)



I går hade vi studentbalen i plugget :D, Kiim fick va min date ;P hehe

1:orna & 2:orna i Hotell och resturang fick laga mat och servera oss :P De va jätte god mat måste jag säga, efter rätten var dock lite skum haha.
När middagen var klar så bar det vidare mot efter festen på TB's :P De var helt ok men kunde tyvär inte dricka så mycke efter som att man hade körlektion tidigt idag :P
Som förresten gick typ oerhört bra :D








Asså kan inte fatta att de e sant. Bara 2 jävla dagar kvar. Allt e typ klart. Kläder, skor, flaket, bjudningen, utgången efter :D
De ända som e kvar e vad fan jag ska göra med mitt jävla hår hahaha, får lista ut de i morgon hahah.
Ska va så jävla piss full hahah Är så jävla taggad, de komemr bli så jävla bra, bara de inte regnar :P
bara jag blir frisk nån gång e ju fan sjuk och e jagde på fredag så smäller jag av :P hahahah


För vi har tagit STUDENTEN, För vi har tagit STUDENTEN, För vi har tagit STUDEEEENTEEEN.
Fy fan vad vi e BRA :D

-Student låten :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag Lagade MATEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-05-28 @ 21:05:21
URL: http://hannaameh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0