5/5 -09 Tisdsg Skum känsla

Vet fan inte va de e me mig asså. Borde må så sjukt bra just nu. Har inte ett skit att må dåligt över. Ändå får jag en sån skum känsla av att allt rasar samman. Vet inte vad det e men känns somatt allt jag byggt upp bara faller.
Hur fan kan jag känna så?
Hela kroppen känns orolig, känns typ som att jag vore ensamast på jorden, och jag vet ju att de inte är så. Vet att jag har mina vänner som alltid finns vid min sida, men varför känner jag mig då så ensam och konstig?
Varför i helvete mår jag så dåligt? Och de kom bara helt plötsligt igår och idag har det bara blivigt värre. Hoppas för allt i världen att det går över snart för så här jävla dåligt vill jag fan inte må.

Jag älskar min mamma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0