6/5 -09 Onsdag Uppdatering :)

Kan ju börja med att säga att jag mår bättre idag :) Den skumma känslan e nästan borta och de e jag super glad över :)

Så vad hände på Valborg :) ?
Jag och Emz åkte för att möta Jessica, Jessica & några till. Men vi råkade åka lite för långt så vi åkte ända till Vällingby haha. Så vi åkte tillbaka en bit och hoppade av bussen. Medans vi väntade så satte vi oss på en liten liten gräsmatta och drack öl, haha det gick förbi barnfamiljer hela tiden. Folk måste trott att vi va sjuka i huvudet :P, men kul hade vi tamme fan :)

     

Efter 2 timmar kom dom i alla fall (som sega jävlarna :P) så då bar de av mot skyttet.
Där drogs det igång en hyffsat stor brasa i alla fall och alla söp å var glada :)



Dagen efter mötte jag och Emz upp Blonda Jessica, Kimpa, Findus, Ph & Tungan.
Vi satt i solen en stund och tog en öl eller 2. Sen drog vi hem till Jessica :)
Där fortsattde vi kröka, jag och Emz lärde Findus & Kimpa våran fylle dans haha
Kom väl hem till Emz vid ca 6.00 :P haha

        

På lördagen så planerade vi att inte göra ett skit :P Var helt döda, drog ner till Sibylla och köpte käk (riktigt snuskigt äcklig potatismos dom hade). Sen drog vi till Emz jobb.
Haha men som att vi kunde hålla oss. När vi kom tillbax därifrån vart de vinglas efter vinglas och till slut var man ju piss full i alla fall :P
Sen drog vi med Carro, Danne, Micke & Matte på nå race där i Barkarby. Va kul faktiskt trotts att de itne var så mycke att se, var länge sen man va på race faktiskt.
Efter de drog jag & Emz ner till Druvan med Gävle och dansa lite haha .... klockren kväll :D

                     

Idag ska jag åka med Anita till Skärholmen om en halvtimme. Ska leta efter något fint till studenten :)
Hoppas man hittar något asså. De börjar krisa sig lite hahah
Flaket har i alla fall fixat sig ordentligt nu. Vi åker med Hotell & Resturang klassen :D

Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0