7/5 -09 Torsdag Seg som satan

Idag har jag legat hemma hela dan.
har varit skit seg sen gårdagen. Var på Syrrans & Koffes studentskiva på Hamnmagasinet i Södertälje.
Hade skit kul faktiskt. Träffade Sofie & Pölen + några till där också.
Som vanligt hade lilla Alexandra i sig alldeles för mycket. Mådde inte bra alls på vägen hem eller i morse :P
Så sängen har varit min bästa vän idag. Fört pratade jag me Emz i luren i typ 1 ½ timme :P Sen kollade jag klart på sista skivan i första säsongen av The OC Sen kollade jag på dom första 4 avsnitten av Lilla huset på prärien.
Har försökt börja på arbetet om "Kvinnors ställning i islam" som ska vara klart på måndag men de gick inge vidare.

Ska nog röra mig mot Nattskiii snart. Hon ville att jag skulle kvarta där i natt.
& i morgon har man mösspåtagning också.

Får se hur de blir nu i helgen, har funderat på att ta det lugnt denna helg. Men de har jag ju sakt förut. Men ska värkligen försöka hålla det den här gången.

Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0