10/11 -09 Tisdag Sjukling

Måste börja med att jag fått jobb :D
Bilrekond i Södertälje :D Blir lite då & då till och börja med men de e nästan bara skönt :P
Kommer fortfarande hinna med badet :D De e jag riktigt glad över, vill inte sluta med det

Just nu är jag sjuk. Började känna lite igår men drog ner & simmade i alla fall (duktig som jag e) men när jag vaknade i morse mådde jag inge vidare asså :P Vaknat typ 20 gånger inatt av både huvudvärk, ont i halsen & träningsvärk hahah.
Men jag ska börja träna ordentligt nu .. klarade mycke mer än vad jag trodde. Ska ge gärnet nu.

+ att på senaste tidne har jag fått höra från flera styckenatt jag gått ner i vikt :) De blir man ju alltid glad över ;P

Nu e de klart att tränarna får gå &käka i alla fall :) Lääängtar .. va så jävla kul förra året :D

Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0