11/11 -09 Onsdag HLR Kurs

Fortfarande sjuk men det börjar bli bättre. Känner mig inte lika seg som igår. E lite tung i huvudet bara, snorig & har inte så mycke ork. Ingen matlust heller.
Hoppas det går över snart.

Ikväll ska jag på HLR kurs i Solna. Var ju mer än 2 år sen jag gick sist så måste gå igen nu, så att jag kan få gå 3:e steget i tränarutbildningarna :D
Mika slutar tidigt idagsom tur e så han kör mig. Jag hittar ju inte hahaha. Skönt & slippa köra när man e seg också :)



Har segat i soffan hela dan & lär fortsätta med det. HAr glott på Harry Potter - Fenixorden & Strandvaskaren
Haha jag gillar Harry Potter filmerna ;P Fast jag e ju lite barnslig av mig :P

Hanna Panna messade nyss & sa att jag smittat henne :( Förlåt tjejen ;)

Peace out ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0