15/11 -09 Söndag Bada me kläder!!

Idag har jag varit & köpt vinterskor :D Super duper sköna :) E skit nöjd

Sen vare avslutning för crawl skolarna idag. Så handlade fika & sådär på samma gång. De gick jätte bra .. hade alla 3 grupperna samtidigt så de va jätte mycke barn :P
Jag åkte även i med kläderna på ;P haha
Jävla Kasper asså :P Han smög sig på mig bakifrån & putta i mig den jäveln hahahahah Fast lite kul vare :P

Nu sitter jag & kollar på Heartbreak Hotel med lille bruuur :) Den e så jävla klockren den filmen. Har aldrig sett hela så ska bli kul & se hur den slutar ;P



Juste igår var jag nykter. Jag & Shnattskiii åkte till Vårsta & satt där några timmar :P. Slapp sitta hemma i alla fall :D

Peace out ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0