18/11 -09 Onsdag Träning

Var nere & simmade i morse igen. Gick väl sådär .. e inte nöjd :P Körde inte ens 1000 m tror jag.
Men funderar på och köra lite i morgon också.
Ska iväg på morgonen så efter de kanske. Hinner man piggna till också :P
Funderar även på att skriva ett ordentligt pass att gå efter & se till och köra de.

Åkte till Skärholmen med lille bruuur efter. Han köpte jeans & jag ett par leggis & ett linne :D
Nu har jag Brunt, grått, rosa & Svart :D
Jag ska ha ALLA FÄRGER ;)

Tog även min sissta cigg idag. Har inte försökt sluta röka på flera år. Känner redan att jag e lätt irriterad.
Men tänker satsa nu, så de e värt de.
Ska värkligen kämpa :)
Sen ska jag ju spara pengar till min och Jessis tågluffar semester i sommar ;)



Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0