19/11 -09 Torsdag Träning & rökfri

Idag gick de as bra :D
Körde 1900 m. Inte så värst lång men de vart bra tempo på slutet & kände att de flöt på betydligt bättre idag än igår. Är riktigt nöjd.
Har inte tagit 1 ända cigg idag :D Duktiga jag e :)
Kände i lugnorna att jag inte var lika anfådd bara efter 1 dag :)
Fatta när jag varir fri i typ 1 vecka :D wooooow ;)

Håll på & glöma bort kusinerna :P När jag kom ut från simhallen så såg jag på luren att hon ringt ett X antal gånger :P
Så de va bara fort som fan ner och hämta dom. Dom behövde inte vänta så länge som tur e :)

I morgon ska jag simma igen :D :D Oooo TRÄNINGSFREAK!! Blir paus i helgen när jag e på tävling och kollar dom små liven ;)
Träningen för dom i morgon bli bara en lite förberedelse för helgen :)

Peace out ;)

Kommentarer
Postat av: Emmiz

Tycker vi är duktiga :D Båda ha blivit träningsfreak, synd bara att det är i olika simhallar hehe love you<3

2009-11-19 @ 16:30:00
URL: http://emssj.blogg.se/
Postat av: Jessica

Wej! Vad duktg du är Alle! :D

2009-11-20 @ 00:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0