20/11 -09 Fredag Träning :)

Har nyss varit & simmat igen :D 4:e gången denna vecka :)
Börjar kännas riktigt bra nu ... långt ifrån målet så klart men bättre än för 2 veckor sen :)
Målet är ju att komma tillbaka dit jag än gång var :)
Idag körde jag samma pass som igår
1900 m
Fast en halvtimme snabbare ;)
Körde det på 1 timme idag ... va helt slut när jag skulle gå hem :)
Framgång framgång ;)

Khadija & Hanna skulle ha följt me men båda banga ur av olika anledningar. Var nära att jag sket i att gå ner men fan allt kan inte hänga på alla andra. De e mitt val :D
Så ner traskade jag & bra gick de :)
Me love to plaska :D ;) hahah

Snart blire ner igen & ta hand om knattarna :)
Förberedelse inför helgen :)

Jag & lille bruuur åkte till fars gubben ett tag igår :) De va trevligt :)
Han visade mig en sida på nätet där man kan registrera sin träning osv ;) Så gick me där i morse :)
http://www.funbeat.se
Träffade även Hanna Panna igår. Åkte en sväng till Älvsjö osv.

Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0