22/11 -09 Söndag Jobb imorgon

Provjobbar i Älta i morgon. As långt bort. Hoppas jag hittar dit ordentligt.
Får se hur de går. Hoppas fortfarande på Södertälje jobbet. håller tummarna :)

Tävlingen gick as bra. Massa pers & fin simning. E stolt över allihopa :)
Det har varit en kul helt. Lite jobbiga mornar men man piggnar till fort :)
I natt sov jag 4 timmar så i morse var det riktigt kämpigt :P haha Men jag lyckades :)

I morgon ska jag simma igen. Ska simma bort ilska & tårar. Känner mig lite deppig.
Vissa saker är så komplicerade. Men får försöka lägga energin på annat och gå vidare.
Kan ju vara röksuget som spelar in också, är uppe i 4 dagar nu. Kämpar vidare


Peace out ;)


"Fan va jag e törstig! ... Fan jag skulle köpt tuggumi" :P
- Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0