25 /11 -09 Onsdag Träning

Jobbar idag igen. Gick lite segare idag. Men fick göra lite nya grejer villket var kul :)
Packade brutalt mycke godis innan lunch. Tog en bild men får inte in den nu .. kommer senare ;)

Efter att jag kom hem drog jag i mig några skorpor & drog iväg & simmade med Linda. Körde 2500 m. Gick väldigt bra.
Körde några 25:or bröst under vattnet idag igen + några frisim max. Klarade en hel under vattnet :D
I måndags klarade jag bara 20 m och då kämpade jag hahah Fan de går bara framåt & framåt de här :D

I morgon är det "soft sim" i badet :( Dom släcker ner & har tända ljus & grejer. Så jag & Linda bestämde att vi skiter i & simma i morgon. Vi ska iväg & köra badminton i stället :D
Haha de e så brutalt kul :) Får se hur de går :)

Nu ska jag sova så jag orkar upp i morgon :D

Peace out ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha ska du säga du vet ju inte om du vill bo kvar i Tumba heller =P

2009-11-26 @ 13:29:42
URL: http://hannaameh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0