28/11 -09 Lördag Bakis

Sitter hemma hos Emz & Manne. Dom har dragit iväg till Ikea så jag e helt ensam .... Eller ja Timmy är ju här :P
Försöker flörta med Pölen så jag kan åka med honom hem :P Han sov i Hallonbergen så har jag tur hämtar han mig innan han åker hem :P hahah
Orkar inte åka tåg :P

Var i Hallonbergen igår. Skit roligt var de. Söp satan i alla fall ;)
3 Lite vin tog slut hahah ... Emz tog väl några glas & Manne & Pölen fick 1 - 2 var.
Resten hade jag i mig själv hahah ... Ett under att jag mår så pass bra idag som jag gör ;)
Men jag var ju tvungen & ta igen för förra helgen :P

Idag var de planerat att simma men Linda börja jobba kl 4 och dee då vi har tid ... & lär ju itne gå & få en egen bana tidigare .. lär ju va fullt med folk som badar.
Får se hur de blir .. kanske går ner själv.
Ska kanske baka pepparkakor hos mormor idag också :P

Kvällens 2 komentarer:

Manne: Du kan ju Pausa Alle
Jag: Paus? Om det är något som behövs så är det att trycka på play :P
Emz: Ja men fan kan du inte PLAYA Alle lite ;) hahahahahahhahah

Casandras kille: Älskaling jag ska gå & "gyma"
Casandra: Älskling jag ska gå på "Manikys"
Jag: Jaa asså så brutalt dåligt dom gick sönder på vägen hem ;) :P
(Diskusioner var bortförklaraingar när man är otrogen) :P

Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0