30/11 -09 Måndag Jobbat 12 ½ timme

Har äntligen kommit hem :)
Började 8.00 & slutde 20.30 :P Snacka om övertid haha
Men nu är jag äntligen hemma, har så ont i benen :P
Stått upp hela dan :P


Har inget emot att jobba över e bara så ledsen över att jag inte han träna :(. Hoppas jag hinner på onsdag.
Har fått packa julkorgar & karamellådor idag :)
Gick bra fakriskt .. lite roligare än bara vanliga påsar :P

 

Igår var jag med Shnattskiii på bio :) Båda har längtat i evigheter på att Luftslottet som sprängdes ska komma ut ... så va var bara tvugna att se den igår.
jag invigde mitt Bio-klubb kort också :P Fick lite rabat på popcornen ;)
Fimen var gryyyyyymt bra .. rakomenderar den storg ... lika bra som dom 2 innan :)
Jag ska ha alla 3 i min samling :)
+ att på tal om film så tvingade jag morsanatt köpa Aftonbladet igår så att jag kunde få Torsk på Tallinn ;)
älskar killinggänget ;P

 

Ne nu blire läggdags tror jag .. Jobba i morgon :P Då blir de även badet :D

Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0