3/11 -09 Tisdag Funkar igen

Internet har varit paj .. Sorry for the bad update ;P

Aja vad hände då i helgen :) ?

I Fredags var jag nykter .. jobbade ju som sakt Lördag morgon.
Var först hos Tina med henne, Amanda & Robban. De va trevligt bara de :)
Men Emz tjatade på att jag skulle komma hem till Kimpa & jag ville ju så klart dit.
Så jag försökte hitta nån som ville åka med mig tillslut så fick jag med mig Amanda :)
Var riktigt sköt & ta bilen dit ... gick så fort att komma hem :) hahahah
De va riktigt kul där faktiskt trotts att jag var nykter :P Har saknat festerna i Hallonbergen ju ;P

(Fick föresten agera taxi hela natten bara för att jag var nykter ;P haha)

På lördagen var de bara upp & jobba. De va hemskt att att gehöva gå upp :P haha
Men tog mig ner i alla fall. Men A - Gruppen fick leka med "Pluto" så jag lät mina göra de också :)

Det va ju som sakt Halloween i lördags. Var på fest hos Emz. Men innan var jag så irriterad för att jag inte visste vad jag skulle klä ut mig till, inte hade man nå pengar heller.
Men men snälla snälla mamma lånade mig pengar så jag fick köpa dom där skorna som jag blev så kär i + en röd klänning :D Så jag äger nu mera ett par stövlar med klack :P haha

De va grymt kul hos Emz. Jag var djävul (som alla andra år). Vi sjöng singstar, tävlade .. tjejerna mot killarna ... vi van typ 4 gånger i rad ;P haha suckers
Sen när alla började bli trötta så glodde vi på film. The Shining ... Inte direkt läskig men kan ha varit för att alla låg & snacka hela tiden ;P haha
Ne men jag e helt jävla brutalt nöjd med min Halloween i alla fall :D

























Juste jag har hittat ett par jätte snygga vinter skor på sko punkten :D Super sköna & varma var dom. Måste ha :)

Peace out ;)



"Bakom mina solglasögon kan jag va mig själv"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0