8/11 -09 Söndag Back from Flen

Hemma igen. Har haft en jätte rolig helg.
Disco bowling & nattbad vart de :)
Jag, Linda, Tobbe & Kasper nattbadade när kidsen somnat :) Roberto kom efter ett tag också. Hihi busiga vi är :P
Bowlingen var rolig men gick inge bra. Alla tror att de e en bort förklaraing men jag har ju fortfarande ont i fingret så kunde inte kata klotet ordentligt haha .. låter som en brutalt dålig bortförklaraing men de e sant ;) jag brukar vara ganska bra faktsikt ;P

Vi har haft mys helg också :) kram kalas hela helgen ;) haha var skti mysigt .. visst pojkar ;P







Kidsen var jätte goa :D dom skötte sig jätte bra :) Riktigt stolt över allihopa.
Fan jag ville inte åka hem ju :P Ville stanna några dagar till.

När jag kom hem i alla fall så han jag va hemma en timme sen ner till badet igen :P hahah Här slipoper man inte undan :P


I MORGON SKA JAG NER & SIMMA MED LINDA :D :D :D :D :D
Jag har bestämt mig .. jag SKA börja träna igen :D
Har även en arbetsintervju i Södertälje i morgon :)
Så ska sova nu :D

Peace out ;)

Kommentarer
Postat av: jessica

Åh vad kul och börja träna igen! :)

2009-11-08 @ 23:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0